Helt organiskt, helt underbart

Jag är säker på att ni inte missar Jeannas och Vevves härliga podcast Helt organiskt men om ni gör det vill jag påminna er att lyssna. Det nya avsnittet handlar om raw food och de intervjuar Josefine Jäger som är kock och raw food-kreatör på egna företaget Jfine Cuisine. I och med att jag skriver mycket om detoxen som jag gör genom Yogobe just nu tänker jag att det är passande att boosta för detta avsnitt. Josefin berättar om hur hon fastnade för just rawfood och hur du med enkla medel kan få Inner Glow. Det är ett mycket intressant avsnitt och jag känner igen mig så väldigt mycket. Superspännande!

helt organiskt

Bilden har jag lånat av Jeanna.

4 thoughts on “Helt organiskt, helt underbart

    • Men ja, äntligen! Det var verkligen en bra pod, mycket matnyttigt. Verkligen intressant och för mig väldigt aktuellt just nu. Mycket jag plockar med mig 🙂

Kommentera

