Oh Happy Crazy Thursday!

Hej kompis!

Åh vad jag hoppas att du har haft en lika bra torsdag som jag har. Jag har gått omkring med en härlig känsla i magen. Endorfiner. Glädje. Nyfikenhet. Varför?

Det stavas morgonträning. Jag kände mig så där mysigt förväntansfull efter nästan en veckas vila. När klockan ringde for jag upp ur sängen på ett sätt jag inte har gjort på väldigt länge. Här var det ingen snoozer loser inte. Ett fint pass för axlar och rumpa och jag tycker att bilden nedan gör mig så rätt. Så där lite busig med rufsigt hår. Glad. Nöjd. Tillfreds. Den känslan har jag burit på hela dagen och det har sannerligen varit en bra torsdag. Lite mer galet i vanlig ordning, men en fin inkörsport till den stundande helgen.

20140123-182849.jpg

5 thoughts on “Oh Happy Crazy Thursday!

    • Men visst är det så! Jag gillar verkligen morgonträningen för att den ger sådan energi till resten av dagen. Dessutom upplever jag att kvällarna blir mer sammanhängande om träningen är gjord redan på morgonen.

  1. Ping: #bravalnyavanor Cilla en träningsblogg och lite till smidiga mellanmål | Skön puls

Kommentera

