Finfredag, finfredag, finfredag!

Åh älsk på finfredag hörrni! Vilket gott humör jag är på idag.

Jag har sannerligen fått en kort vecka eftersom jag var hemma i början på veckan. Så fort det har gått! Inte desto mindre finfredagskänsla för det. Morgonen inledde jag på gymmet och precis som igår hade jag inga problem med att kliva upp. Att jag faktiskt i två veckor lyckats gå och lägga mig i tid har gjort skillnad. Jag är piggare på morgonen, och det är en härlig känsla! Efter morgonträningen satt frukosten som en smäck. Idag: min goda kokosmjölksyoghurt med loppfrön, mandel, gojibär och kokosflingor.

entraningsbloggochlitetill, Cecilia StålhandskeDet är tre dagar kvar på min detox och jag avrundar med att köra en juicefasta i helgen. Jag kommer att äta, för mig, vanlig lunch idag och sedan hålla mig till olika färskpressade juicer och smuttis under helgen. Jag har ingen aning om hur min kropp kommer att reagera eller hur det blir att träna på det, men jag tycker att det är superspännande att prova. Jag känner mig väldigt fräsch inuti kroppen efter den här perioden, och tror nog att det är en hel del grejer som rensats ut. De recept jag provar i helgen, som jag tycker är smaskiga, kommer jag att dela med mig av. Några kanske ni gillar, andra inte. Jag fick en kommentar igår på det här inlägget att supersmuttin smakade bitter spya. Precis som ”Ingen” kommenterade är smaken som baken och man får prova sig fram i vad man gillar. Allt gillar ju inte samma och det är toppen tycker jag.

4 thoughts on “Finfredag, finfredag, finfredag!

    • Ja, men ibland är det roligt att experimentera lite och se vad som händer med kroppen. Man kan ju ta lite i taget och göra det på ett sätt som passar en själv tänker jag 🙂 Matschema kan ju kännas lite knepigt, men börjar man i det lilla kan man ju utöka allteftersom 🙂

  1. Jag tror nog att det var avsaknaden av vaniljpulvret som gjorde smaken till bitter spya. Bättre lycka nästa gång, liksom. Fortsätt dela med dig av recepten, jag provar tacksamt :)!

    • Det kan ju ha varit vaniljpulvret, givetvis 🙂 Eller så gillar vi helt enkelt olika 😉 De andra recepten/smuttisarna jag har gjort är ju lite mer fruktiga. Du får prova och se om det passar bättre 🙂 Men jag kan rekommendera den gröna drinken, superfräsch!

Kommentera

