Veckans sista träningspass. Hej nöjd tjej!

20140126-120545.jpgTjejen ovan är väldigt nöjd med dagens träningspass. Faktiskt väldigt nöjd med hela träningsveckan. Jag vilade ju i början av veckan när jag var förkyld eller hade utrensningssymtom från detoxen och körde igång igen i torsdags. Kroppen har känts fräsch och det har inte varit några problem att träna. Skönt! I morgon vilar jag innan det är dags för nytt träningsupplägg för de kommande fyra veckorna. Det finns inget som känns så spännande som ett nytt träningsupplägg. Nya kombinationer av övningar, nya utmaningar att sätta tänderna i. Det gillar jag.

Efter passet kände jag verkligen att det var dags för energipåfyllnad och det smakade väldigt gott med en grön drink och en stor skål med kokosmjölksyoghurt toppad med hallon, goda fröer, gojibär och kokos. Den här sista detoxdagen fortsätter jag med grönt är skönt. I morgon kommer jag att utvärdera detoxen. Det finns ju både för- och nackdelar och kanske ett par saker att tänka på när man detoxar. Fast mest ska jag säga att jag har upplevt positiva faktorer av dessa dagar. Stay tuned om ni är nyfikna.

20140126-120610.jpg

 

2 thoughts on “Veckans sista träningspass. Hej nöjd tjej!

    • Jag har aldrig testat på det sätt jag har gjort den här gången. Men jag har gillat det, så jag rekommenderar att testa 🙂 Man måste ju inte köra så länge som 10-12 dagar utan man kan ju köra någon form av tredagarsvariant. Det kommer jag nog att göra igen lite längre fram.

Kommentera

