Nya schysta vanor

God morgon världen!

Åh vad jag älskar dessa helger när jag hämtar kraft och energi! Det är liksom mycket lättare att möta en ny vecka full av lust och ork. Jag har sovit mycket i helgen och fortsätter glädjas åt all energi jag får av mer skönhetssömn. Detoxdagarna är över men jag plockar med mig några nya schysta vanor i vardagen. Som att börja morgonen med varmt citronvatten med ingefära och en morgondrink boostad med bra grejer för kroppen.

entraningsbloggochlitetill, Cecilia Stålhandske

Blågrön god morgon-drink
Idag innehållande: spenat, en näve blåbär, en näve granatäpplekärnor, saften av ½ blodapelsin, kanel och ingefära, 2 ägg, 1 dl kokosmjölk och 1 dl havremjölk. Mums!

Kommentera

