Hej ny vecka!

God morgon kära ni.

Idag klev jag upp tidigt och traskade till gymmet. Måndag är vanligtvis vilodag för mig men det här veckan blir lite annorlunda eftersom vi har aktivitetsdag på jobbet i morgon och det innebär att mitt första möte med gymmet för veckan skulle vara på torsdag. Tre vilodagar känns lite att ta i. Jag har flow nu, jag vill hemskt gärna behålla det.

Så det pass jag inte fick till förra veckan fick inleda den här veckan: axlar och rumpa. Inte helt optimalt eftersom jag körde ben igår men den där rumpan kan gott behöva sig en extra omgång. Frågan är hur smart jag tycker att jag var när jag ska ta mig nerför slalombacken i morgon med andra dagens träningsvärk efter benpass.

20140203-085156.jpg20140203-085218.jpg
Efter passet smällde jag i mig chiapuddingen jag gjorde igår kväll. Jag tror att jag är kär. Jag snöar ofta in på frukostar och har ätit min kokosmjölksyoghurt med bär, nötter och frön i evigheter. Luvluv! Jag tröttnar liksom inte. Fast jag måste säga att det var tämligen behändigt att ha en färdig frukost ståendes i kylskåpet efter träningen. Bara sätta sig ner och smaska liksom. Och den var riktigt, riktigt god också. Bara det.

Idag hissar jag måndag och ny vecka. Jag älskar nya veckor. Dessutom tycker jag att det är galet skönt att jag idag innan klockan åtta hade avverkat ett pass på gymmet, ätit frukost och gjort mig i ordning för jobbet.  Det är i min värld, en mycket bra start på veckan!

One thought on “Hej ny vecka!

Kommentera

