Idag är jag kär i mitt lördagsgäng

Svettig och nöjd. Tillfreds. Gladtrött. Känslorna efter ett riktigt lyckat träningspass är många. Som om man är hög på livet. Det är ju endorfinerna förstås. Luvluv. Men jag är också så väldigt tacksam att jag har mitt lördagsgäng att inleda helgen med. Det är veckans höjdpunkt. Den energin, den goda atmosfären och peppen. Oslagbart.
20140208-111330.jpg

Dagens pass var sannerligen ett stort liv utanför bekvämlighetszonen. Istället för 15 övningar drog Ingela till med 20 övningar. Phew. Eftersom vi ville avverka två varv blev det ytterst lite vila. Efter första varvet var jag fullständigt dyngsur av svett och efter varv nummer två fanns det troligen inte en torr fläck på kroppen. Även idag klarade jag hela vägen i armgång och känner verkligen att jag har blivit bättre rent tekniskt men också att jag blivit starkare. Och modigare förstås. Tankarna om att jag ska trilla ner och slå ut tänderna hägrar inte längre.

Tänk att den här ensamvargen skulle bli så inspirerad av att träna tillsammans med andra. Det trodde jag inte. Tack för det gänget!

2 thoughts on “Idag är jag kär i mitt lördagsgäng

  1. Härligt gäng! Och så himla kul att träna tillsammans!

    Jag har sett att din blogg finns på hittarecept.se. Kan jag bara få fråga hur man lägger ut recepten så att dom länkar till bloggen. Min blogg finns med på listan, men recepten ”syns” inte…

    • Ja du, jag tror att det finns någon kod man ska använda sig av. Det brukar stå hur man ska göra om man läser runt lite. Eller skicka ett mail och fråga 🙂

Kommentera

