En månad till Blogger Boot Camp

Om en månad är det dags för Blogger Boot Camp. Mitt första. Förra året tog biljetterna slut på studs och jag lyckades aldrig knycka en plats. I år var jag lite snabbare med bokningen och lyckades boka de flesta pass och föreläsningar jag helst ville ta del av. Jag ska till exempel köra Reggaeton med inspirerande Vevve och lyssna till en föreläsning av bland Sofy som driver en av Sveriges mest besökta och bästa träningsbloggar. Så roligt!

bloggerbootcamp

Ska du gå på Blogger Boot Camp i år? Har du varit tidigare?

3 thoughts on “En månad till Blogger Boot Camp

  1. Kul! Jag ska också gå för första gången. Helt själv dessutom…Lite pirrig men övertygad om att jag inte kommer känna mig ensam 🙂

  2. Nä jag ska inte dit.

    Jag har en fråga om något annat: Jag tycker det fort blir väldigt tjatigt med träningsmusik. Själv gillar jag bla lady gaga, och lite sån popmusik, det bästa är förstås en blandad spellista.. Så jag jag har en fråga; vad lyssnar du på när du tränar? (Skriv gärna ett inlägg om detta så att dina följas kan svåra oxå)

Kommentera

