Just nu älskar jag livet så mycket att det spritter i mig!

20140219-112853.jpg

Anmälningarna till #bravalnyavanor börjar trilla in. Så roligt! Jag har på känn att mars månad kommer att bli en helt bra månad och att många människor kommer att hitta några nya goda vanor att plocka med sig i sin vardag. Jag vill givetvis poängtera att ni som varken har blogg eller Instagram kan hänga med på utmaningen. Ni kan utvärdera era veckor, dela med er tankar, funderingar och tips genom att lämna kommentarer här i min blogg eller hos någon annan av tjejerna som är med och roddar det här projektet. Och det är gratis, så klart!

Min onsdag började med att jag inte klev upp när klockan ringde. Idag var jag riktigt trött och utnyttjade helt enkelt möjligheten att ligga kvar i sängen lite längre. Jag var på gymmet strax efter nio och avverkade ett grymt pass för axlar och rumpa. Resten av dagen tänker jag utnyttja min ledighet maximalt. Som i att svara på mail, skriva blogginlägg som ligger och väntar som tänkta tankar i utkast, styra med papper i pärmar (jag har givetvis ordning och reda även bland mina egna grejer hemma), fundera på mitt företag, bläddra i tidningar, lyssna på Helt organiskt och Skön Puls podcast och yoga. Det blir en sådan där riktigt njutbar sportlovsdag. Just nu älskar jag livet så mycket att det spritter i mig. Åh!

 

Kommentera

