#bravalnyavanor

skönpuls20140221-160144.jpg

Jag vill tipsa er att lyssna på Vevves podcast där hon i det senaste avsnittet pratar om vår utmaning #bravalnyavanor. Hon förtydliga och rätar ut frågetecken, samt klargör lite mer om hur den första veckan kommer att gå till. Veckan där vi fokuserar på ett lugnt syfte och hittar några nya alternativ till naturliga sötningsmedel. 1 mars drar vi i gång och anmälningarna trillar in. Det tycker jag är jätteroligt. Det ska bli så härligt att dela mars månad tillsammans med er och gemensamt göra det till en riktigt bra månad. Det finns också en FB-grupp ni kan gå med i där vi delar med oss av länkar, kärlek och peppar varandra.

2 thoughts on “#bravalnyavanor

    • Hej Lisa! Du går gärna maila mig så att jag fullständigt namn på dig. Jag vet ju att du har Instagram också, men skriv för säkerhets skull vad du heter där så kan jag vidarebefordra dina uppgifter till Vevve 🙂 Kul att du är med!

Kommentera

