Jag minns inte när jag kände mig så fräsch inuti senast

O boy! Det var ingen enkel match att cykla i uppförsbacke till gymmet med mina spinningben i morse. Tur att det inte stor benpass på schemat, det hade då rakt aldrig gått. Den här morgonen var jag lite extra tidigt på gymmet och körde ett pass för biceps, triceps och axlar. En salig blandning av roliga och utmanande övningar och jag fortsatte på det tunga upplägget. Jag ökade på vikterna och minskade på repetitionerna så att jag max orkade åtta stycken. Pulsen var riktigt hög och jag höll den jämt uppe mellan seten med kettlebellsvingar.  Att träna på double unders och bellisarna är mina favoriter just nu. Luvluv.

20140228-121023.jpg

Eftersom jag var på gymmet lite tidigare hade jag också tid till att yoga lite innan jag cyklade hem igen. Skulderstående, plogen, duvan och brygga var dagens utmaningar. Jag tror faktiskt att jag har skaffat mig bättre kroppskontroll på sista tiden. Kroppen och jag samarbetar när det tar emot och jag kan andas mig igenom övningarna på annat sätt än tidigare. Jag gör en mental minnesanteckning om hur bra kroppen mår av bra mat, hård träning och yoga. I fall jag skulle glömma bort det. Jag minns inte när jag kände mig så fräsch inutti senast. Det känns som bra uppladdning inför #bravalnyavanor som sätter igång i morgon. Jag är pepp! Du med hoppas jag.

Kommentera

