Sammanfattning andra veckan #bravalnyavanor: mellanmål

Sötnosar! Jag hann aldrig sammanfatta veckan i #bravalnyavanor och boosta för utlottningen av alla fina priser eftersom jag varit i Stockholm utan dator hela helgen men jag hoppas att ni hittat inlägget hos några av de andra utmanarbloggarna under helgen. Jag hoppas, hoppas att ni har förståelse för det. Jag har verkligen levt i den verkliga världen i helgen och njutit av tiden.

braval2

Andra veckan har gått sjukt fort. Mina dagar har bara ilat förbi och jag har verkligen haft fullt upp. När man har fullt upp är det viktigt att planera måltiderna eftersom risken är att man glömmer bort att äta och därmed äter saker i panikhunger. Ni som lyssnade på Vevves podcast i torsdags förstod nog att jag är noggrann när det kommer till att planera och förbereda mina dagar. Det gör det lättare för mig att ha kontroll över det jag äter istället för tvärtom. Är jag tokhungrig stoppar jag lite vad som i munnen och det fungerar inte i alla lägen. Mellanmålsveckan har förflutit ungefär som vanligt för mig. Jag äter mellanmål de flesta dagar mellan lunch och middag and I keep it simple: ägg, nötter, mandlar, rawfoodbollar. Det har florerat många spännande recept på FB-gruppen och jag har samlat många av era tips att testa framöver. Den här veckan har jag inte hunnit gå utanför mina vanliga rutiner, men det finns många tips att testa på listan. Superroligt!

Jag hoppas att ni har haft en fin vecka och att ni ser fram emot den tredje veckan lika mycket som jag gör. Då kör vi mejerifritt. Något jag ser fram emot riktigt mycket. Jag presenterar uppstartsinlägget first thing imorgon. Nu ska jag njuta av att vara hemma i min fina lägenhet och bara må riktigt bra efter den fina helgen. Fylld med energi och kärlek.

Kram på er!

 

Kommentera

