Jag vill att du uppmärksammar alla goda egenskaper du bär omkring på, varje dag.

Idag vill jag att du tar och sträcker lite extra på ryggen. Jag vill att du ser dig själv i spegeln och ler gillande tillbaka till vad du ser. För din spegelbild är vacker för den är en reflektion av dig. Jag vill att du blundar och känner inåt. Och när du gör det vill jag att du verkligen lyssnar på det som finns där inom dig. På dina visioner, din magkänsla, din själ. Jag vill att du tänker fina saker om dig själv och uppmärksammar alla goda egenskaper du bär omkring på, varje dag. Dessa egenskaper vill jag att du kommer ihåg resten av dagen. Om någonting händer som inte känns bra under den här dagen återvänder du till insidan och kommer ihåg hur god du är. Precis som du är.

20140316-210141.jpg

3 thoughts on “Jag vill att du uppmärksammar alla goda egenskaper du bär omkring på, varje dag.

    • Det var ett bra tips, Johanna! 🙂 Så himla bra att ha pepp synligt i sitt hem tycker jag. Och roligt att du gillade inlägget. Tack!

Kommentera

