En helg fylld med människor jag tycker om

Vilken helg det har varit! Jag kan sammanfatta det som en ovanligt fartfylld helg, men en mycket bra helg. En helg som har innehållit både löpning, yoga och ett tungt benpass men också mycket samkväm med människor jag tycker om. Jag har snuffat på mitt lilla kusinbarn Lia, jag har varit på 20 årsmiddag och mammamiddag i Törnrosdalen. Däremot har jag inte jobbat en enda minut i skrivande stund. Det var så klart inte riktigt tanken men så här i efterhand känner jag att det var nödvändigt att ta en helg utan jobb. Det blev på snudd till för mycket förra veckan, det sa kroppen alldeles tydligt när jag yinyogade i morse. Ibland får jag för mig att jag klarar av mer än vad jag faktiskt gör, men jag är så väldans glad att kroppen faktiskt säger stopp och belägg. Och jag, jag försöker lyssna på kroppen i alla lägen. Att jag har gjort annat den här helgen gör att jag kan se till att skaffa mig en riktigt bra vecka 14. På något sätt blir det som det ska hur man än vänder och vrider på sig, som om högre makter ser till att knuffa oss i rätt riktning.

Cecilia Stålhandske, En träningsblogg och lite till

Har ni sett en sådan sockersöt tjej? Den där lilla sötnosen ska jag älska och ta hand om.

Det som återstår av min söndag vecka 13 är att slå ett getöga på planeringen inför morgondagen och leta lite nya låtar till min spellista Häng på gymmet. Det är en riktigt prima spellista, men jag behöver lite nytt känner jag. Därför kommer jag att använda mina bästa låtar från spellistan och hitta lite nya godbitar att lyfta vikter till. Du som vill följa spellistan kommer att få en uppdatering under veckan. Stay tuned.

 

2 thoughts on “En helg fylld med människor jag tycker om

Kommentera

