En påskhelg att minnas

Hej på er alla påskfirare.

Jag hoppas att er påsk har varit fin och njutbar. Själv har jag firat påsk i dagarna tre och umgåtts med människor jag tycker om: vänner, familj och tjocka släkten. Det har varit väldans njutbart. I fredags vankades det lite festligheter med vänner och på påskafton var jag på påskmiddag hos morbror Lasse och ”moster” Gittan i Törnrosdalen. Som vanligt var de världens bästa värdpar och hade lagat hur mycket god mat som helst. Vi har lämnat äggmålande och traditionell påskmat, och njuter numera av finfin vårbuffé istället.  Jag fick tillfälle att mysa lite med lilla Lia, och jag smälter som smör i solsken varje gång jag myser med henne. Det var en fin afton.

Cecilia Stålhandske, En träningsblogg och lite till

Det var underbart att träffa Johanna och Jennie på festen i fredags ❤

20140421-133703.jpg

20140421-130442.jpg

Min fina ”svägerska” Emelie och lilla Lia ❤

Gårdagen var en riktig mysdag. Sovmorgon, kaffe i sängen, goda pannkakor till frukost (recept kommer!), ett löppass i solen och mammamiddag i Törnrosdalen. Idag har jag fortsatt på det spåret: kaffe i sängen och ett rejält benpass på gymmet. Jag känner mig väldigt lugn och harmonisk efter dessa dagar och börjar ladda upp inför påsklovsveckan. Jag har ju fått njuta rejält ett par dagar och känner mig redo för att ta dag i rättningshögen och få till ett par fina träningspass under veckan. Fast först ska jag nog ta resten av den här dagen till att inte göra så väldans mycket.

20140421-130450.jpg20140421-125940.jpg20140421-125931.jpg

Kommentera

