How to do kokosmjölksyoghurt

 

Jag får ofta frågan hur jag gör min kära kokosmjölksyoghurt och mitt bästa svar är att låta fantasin bestämma. Allt blir gott! Men basen är kokosmjölk, ägg och bär. På sista tiden har jag i en tesked Super Booster V1 Greens från Superfruit som jag fick från goodiebagen på Blogger Boot Camp. Det är en pulvermix av olika alger, gräs, frukter, grönsaker, örter och enzymer som är schyssta mot kroppen. Helt rent och naturligt! Just idag använde jag, förutom kokosmjölk, ägg, hallon och pulvermix, också avokado, vaniljpulver, mandelmjölk och jordnötssmör i yoghurten. Avokadon gör att det blir krämigt och fint och jordnötssmör är gott till precis allt. Du mixar helt enkelt ihop allt och toppar sedan med nötter och frön du tycker om. Mums!

One thought on “How to do kokosmjölksyoghurt

Kommentera

