Klapp, klapp på axeln så bra jag är

God morgon käraste ni! God morgon Crazy Thursday!

Igår sattes treornas betyg. En sak att checka av på den där ruskigt långa att göra-listan. Kvar är ettornas och tvåornas slutuppgifter och betyg. De flesta av mina slutuppgifter sker idag. Det kommer, med andra ord, att bli en galen dag precis som alltid på torsdagar. Men, jag ser ljuset och jag påminner mig om allt jag har gjort den här senaste hysteriska månaden. Klapp, klapp på axeln så bra jag är.

Ikväll ska jag njuta av att göra ingenting. Jag ska lägga mig i soffan och läsa bok och inte tänka det minsta på jobbet. Det är precis vad jag behöver. Snart, snart är detta läsår slut och jag kan fira framgång. Och det där med att fira framgång är något jag tänkte att vi skulle ta och prata om i morgon. Stay tuned.

20140605-081940-29980957.jpg

 

 

 

One thought on “Klapp, klapp på axeln så bra jag är

  1. Haha! Jag befinner mig exakt där du är (bortsett från att vi satte treornas betyg i tisdags)./Tessan, som får påminna sig om att det är lika kaosigt varje maj/juni, men att hon trots det har fixat det i 12 år, så hon kommer gissningsvis kunna att bocka av ytterligare ett år!

Kommentera

