Glad midsommar!

Hej sötnosar!

Idag bryter jag traditionen att fira midsommar med tjocka släkten för att fira med vänner. Det känns annorlunda men samtidigt bra. Än så länge skiner solen och jag hoppas på fortsatt trivsamt väder.

Jag inledde dagen på gymmet och det känns som en fin start på midsommarfirandet. Kroppen känns pigg och fräsch. Mest nöjd är jag över den här veckans tre pass på morgonen. Heja mig! När jag kom hem stod frukost och kaffe framdukat. Så lyxigt!

20140620-114639-42399473.jpg

20140620-114639-42399822.jpg

Jag önskar dig en rofylld och härlig midsommarafton. Låt oss njuta av god mat och trevlig sällskap. Låt oss skatta med hjärtat och njuta av dagen. Låt oss njuta av kärleken. ❤️

Kram Cilla

2 thoughts on “Glad midsommar!

Kommentera

