Jag mår så bra idag

Jag känner mig uppriktigt lycklig idag. Lyckligare än på länge. Det har egentligen inte varit något särskilt med den här dagen. Det har bara varit en dag när jag njutit av ett fullspäckat hemma, av struktur och ordning. Jag känner mig tillfreds av att jag designar mina egna drömmar. Det gör mig stark. Jag känner mig modig. Jag känner att jag är på väg någonstans. Jag känner mig otroligt viktig i mitt eget liv.

Jag mår så bra idag. Jag njuter av den känslan. Jag vet ju så väl att upplevelsen av att känna sig lycklig inte varar för alltid. Just idag, just i detta nu mår jag fantastiskt bra. Jag känner mig tillfreds. Jag har cyklat 75 svettiga minuter med världens bästa Ingela. Jag har ätit svenska jordgubbar, druckit te och kramats i min soffa. Jag känner mig viktig i mitt eget liv. Jag känner mig viktig i någon annans liv. Just idag mår jag så otroligt bra.

20140626-205410-75250993.jpg

Kommentera

