En magisk helg

Sötnosar! Jag hoppas att ni har haft en sådan underbar helg och att ni mår bra. Min helg har varit obeskrivligt bra. Jag känner sådan inspiration och det riktigt bubblar i hela kroppen på mig. Jag har haft besök av min vän  Tove och den här helgen har gett mig sådan energi. Tove och jag lärde känna varandra på nätet för över tre år sedan och träffades sommaren 2012 för första gången. Det sa bara klick mellan oss! Det är tredje gången vi träffades nu, men det känns som att vi har känt varandra hela livet. Det är en vänskap som betyder otroligt mycket för mig. Tove är utbildad kostrådgivare genom fantastiska Anna Hallén och hon är verkligen duktig på det hon gör. Jag kan lyssna på henne i evigheter när hon pratar. Tove har det där helhetstänket kring hälsa som jag också vill förmedla och bygga upp min egen verksamhet på. Och som vi har pratat! Non stop sedan i torsdags, och vi hade kunnat fortsätta i lika många dagar till. Vi har pratat hälsa och träning och kost och livet men också lagat god mat och frukostar, varit på Brygghuset och käkat formidabelt bra middag och jag fick givetvis äran att köra ett PT-pass med henne. Så, så roligt!

Helgen har också bjudit på många insikter och polletter som trillat ner, så väl som en och en annan aha-upplevelse! Att umgås med en människa en delar samma passion med; det är magiskt! Och jag har givetvis velat umgås med Tove varenda liten sekund, och lät därför hela bloggvärlden vila över helgen. Men ni ska veta att jag har mycket att skriva om. I natt kommer jag att somna gott, det lovar jag er!

Vad har ni gjort i helgen? Berätta för mig. 

IMG_9642IMG_9631IMG_9635IMG_9650

2 thoughts on “En magisk helg

  1. Det verkar ha varit en toppen helg!

    Själv så var jag och hälsade på vänner utanför Göteborg och några på hemvägen, en mycket lyckad helg det också 🙂

Kommentera

