Tack för kärlek, vänskap och magi

Boy, vilken helg jag har haft! Helt magisk. I fredags var det äntligen dags för min 30-årsmiddag som jag valt att ha på Club Prime. De hade verkligen ansträngt sig och arrangemanget blev precis så bra som jag tänkt mig. Maten var god, servicen var bra och vi hade en helt magisk afton. Jag har länge funderat över hur jag vill göra med firandet för min stora födelsedag och velat fram och tillbaka många gånger. Först skulle jag ha en karatefest och sedan skulle jag enbart åka utomlands och sedan skulle jag göra både och, och ja, sedan bestämde jag mig för ett mindre firande med pojkvän, familj och nära vänner. Jag hade älskat att ha den där stora festen men jag hade helt enkelt inte råd med både och.

Så här i efterhand blev ett mindre firande en sjuhelsikes middag och jag är glad över att jag valde firande i det mindre formatet. Jag fick en sådan boostande kväll. Jag fick så mycket kärlek, så fantastiska presenter. Min mamma höll ett tal som gjorde att varenda kotte runt bordet fick torka tårarna. Jennifer och Sandy rimmade mig till skratt och tårar och min vän Ylva gav mig en # och ett tal om innebörden. Jag kände mig så speciell, så unik och så cool. Så älskad, så viktig. Just den kvällen fick jag känna att det var något helt extra med mig. Jag är så otrolig tacksam för kvällen; för min familj, mina jättebästisar och min pojkvän. Kvällens höjdpunkt var när jag bad alla ställa upp på en Ellen Degeneres-selfie och alla gjorde det. Mitt i restaurangen tryckte vi ihop oss och försökte komma med på bild. Det gjorde min kväll.

IMG_9770 IMG_9793 IMG_9800 IMG_9790 IMG_9772 IMG_9799

I morgon ska jag berätta för er om #stridsfitta. Även om den kan verka rå, är det en sådan enorm (!) hyllning till mig och jag tror att ni som följer mig kommer att förstå. Ni kommer att förstå varför den är viktig, och ni kommer att förstå varför den ska fyllas med innehåll. Det blir kvällens cliffhanger mina vänner.

Kram från Cilla som känner sig uppvaktad, magisk och alldeles underbar 

 

Kommentera

