Jag ska brinna hela hösten

God morgon måndag och god morgon allra käraste ni.

Jag var helt pirrig i kroppen när jag vaknade idag. På fredag åker vi till Stockholm och på lördag går flyget till Santorini. Om en vecka fyller jag år. Jag längtar så innerligt efter den här semestern. Kanske för att jag tycker att jag har förtjänat den alldeles jättemycket. Jag tillbringade sommaren i Borås och pluggade pluggade pluggade när solen sken och svetten lackade på ryggen. Jag satt där i den lilla lägenheten och visualiserade framför mig just den här belöningen; sju dagar i solen tillsammans med min favoritperson. Och nu är det så nära. Utanför mitt fönster är det regnigt och därför känns det verkligen härligt att jag ska få en sommarvecka att fylla batterierna och riktigt hitta glöden som gör att jag kan brinna vidare under hösten. För brinna, det ska jag göra.

IMG_9802

God morgon chiapudding och morgonkaffe. Älskar den tidiga frukoststuden jag och min favoritperson har på morgonen ❤

Kommentera

