Tokförälskad i juicemojängen

På ett dygn har jag tokförälskat mig i min juicemojäng. Varför har jag inte införskaffat en sådan tidigare? Det är ju lite bökigt att rengöra förstås, men annats är det himmelriket att kunna göra smaskiga juicer själv. Jag var helt upp över öronen i Fruits & Friends Juicebar när jag gästade Borås i somras, men nu kan jag minsann göra min egen juice. Himmel! Min favorit under sommaren var den med banan, mandelmjölk och jordnötssmör. Så enkelt, men så gott. Jag tror faktiskt att det är precis vad jag ska testa till frukost i morgon. Nom nom!

20140709-221605-80165719

IMG_0049

För dig som har en råsaftcentrifug kan du testa min mango, äpple- och pärondrink genom att mixa en stor näve fryst mango, två äpplen och tre päron och sedan hälla upp i ett glas med is.  Drick och njut!

 

Kommentera

