Härliga måndag!

God morgon sötnosar!

Måndag står för dörren igen och inte vilken måndag som helst – sista måndagen innan jullov. Den här julledigheten är ofantligt välkommen och det ska bli njutbart att vara hemma med Mr och familjen en tid utan stress och jobb. Jag vaknade upp med träningsvärk deluxe idag men välkomnar den med varm famn. Jag har haft känningar i kroppen de senaste veckorna tack vare yoga, men inte alls de här sköna värken som kommer av styrketräning. Ikväll ska jag ägna mig åt yoga, men i morgon ska jag gå tillbaka till gymmet igen. Prima ballerina.

IMG_0738

God morgon måndag och smaskig frukost!

IMG_0730Ha en skön dag sötnosar. Snart väntar jullov och ledighet för många av oss.

Kram Cilla

 

One thought on “Härliga måndag!

  1. Lurar på om jag kanske kanske kanske kan orka morgongym… Problemet är att det inte funkar att träna så hårt på fastande mage (yoga o pilates är ok) och jag orkar inte gå upp typ 4 för att äta frukost… Kanske får spara gymmandet till helgen och hålla mig hemma på vardagarna. Inte fy skam det heller, all things considered :-). Härligt att du är på´t igen!
    (har du kört pilatespassen förresten? Jag får alltid träningsvärk i muskler jag inte visste fanns…)

Kommentera

