Årets sista dag

Hej sötnosar!

Årets sista dag är här och jag har firat med ett sista träningspass. Sammanfattningsvis kan en säga att jag tränade mig i mitt livs form det här året och avslutade med en något mer bullig mammaform. Helt oväntat givetvis, men också mycket härligt. Jag har börjat fundera på vilka mål jag har med träningen det kommande året och dessa låter något i stil med: gravidträna = underhålla det jag har och må bra i kroppen, föda barn, komma i form igen och bygga nytt. Typ. Jag återkommer med den biten. Men heja detta år för all träning som jag genomfört och tack kroppen för att du är fantastisk. För det är du sannerligen, på otroligt många sätt.

IMG_0864Mr och jag firar alltså själva i kväll. Vi har dukat fint och satsar på varmrätt och smaskig efterrätt med tillhörande tomtebloss. Lite sparkling behöver en ha på nyårsafton. Jag misstänker att vi somnar tämligen snabbt efter tolvslaget efter att vi avnjutit stadens fyrverkerier från balkongen. Eller så stannar vi uppe i flera timmar och roar oss med ett par avsnitt av Californication. Oavsett kommer vi att få en mysig kväll tillsammans och jag antar att den här nyårsaftonen blir den enda barnfria på många, många år. Bara det, hörrni. Det är mycket nytt som väntar oss.

IMG_0875 IMG_0873

På Instagram laddade jag upp två filmer som sammanfattar året tidigare idag. Här kommer en något längre version som redogör för många härliga minnen från året som gått. En film jag kan titta på om och om och om igen – jag blir alldeles varm i hjärttrakten. Så många fina minnen. Så många fina människor. Tack 2014 för allt du givit mig. 


Gott nytt år käraste ni. Vi ses nästa år! ❤

Kommentera

