YOGAMOM365: spellista för sköna (yoga)stunder

Hej sötnosar.

En avklarad arbetsdag och helt plötsligt känns allting okej. Lite halsont och snor i näsan dras jag förvisso med, men ångesten är inte särskilt påtaglig. Jag försöker att inte värdera känslorna så mycket. Jag låter dem vara som de är. Jag behöver inte älta att det skavde lite där på insidan inför att börja jobba. Jag låter det bara vara på det sättet. Jag tror att det bra att lyfta på locket och säga som det är. Det är att bekämpa duktighetsmani men det är också att lära känna sig själv. Att våga känna sig själv och vara den en är. Viktiga grejer.

Nå väl. I gruppen YOGAMOM365 flödar inspiration och gemenskap och vi närmar oss 800 medlemmar – superroligt! För dig som tycker om att yoga hemmavid har jag pusslat ihop en spellista. Jag tycker att spellistan passar lika bra till att mysa med sin bebis, kramar sin partner, pyssla hemma eller bara krypa ner under ett varmt och skönt täcke som till praktiken på mattan. För dig som vill använda listan hittar du den här. Jag kommer att fylla på med titlar under tiden och har du tips på sådant du tycker om hojtar du till.

Logo_yogamom365

2 thoughts on “YOGAMOM365: spellista för sköna (yoga)stunder

  1. De säger att man ska låta ångesten komma, låta den ha sin gång och sedan klinga av. Tror det är bättre än att försöka hålla den borta då det ändå inte funkar. Man lär känna sin egen 😊 imorgon torsdag och sedan är det snart helg. Lagom kort första vecka både för vuxna och barn i skolans värld 👍

Kommentera

