Revolution Health Radio: fertilitet och graviditet

Idag vill jag tipsa er om en fantastiskt bra, smått beroendeframkallande och sjukt intressant podcast med Chris Kresser. Min vän Tove tipsade mig och jag har lyssnat på ett par avsnitt om fertilitet och graviditet. För dig som planerad att bli gravid eller är gravid tipsar jag om att lyssna på avsnittet om nutrition för fertilitet och graviditet. Helt galet intressant! Genom att ögna igenom innehållet i podcasten inser jag hur intressant och givande många av de andra avsnitten kommer att bli att lyssna på. Fokus är inriktad på hälsa, kost, fertilitet, graviditet, hormonell obalans och mycket mer. Lyssna säger jag!

IMG_1213Ps. Ni har inte missat att Helt Organiskt har kommit ut med nytt avsnitt idag? Du kan lyssna här.

heltorganiskt

One thought on “Revolution Health Radio: fertilitet och graviditet

Kommentera

