Till dig

God morgon onsdag!

Bara tisdagen är förbi går veckan så innerligt fort. Inte för att jag på något sätt ogillar tisdagar, men veckan rusar sannerligen förbi så fort vi kommer till onsdag. Förr ogillade jag både måndagar och tisdagar, men numera älskar jag nystarten som måndag innebär och har skapat bättre känslor inför tisdagen – med tacksamhet bland annat. No more tråkmåndag och tröttertisdag för mig.

Idag vill jag lägga fokus på dig. Jag vill lägga min energi på dig fantastiska, underbara och vackra läsare. För att du är du och för att du förtjänar att bli uppmärksammad. För att du duger precis som du är. För att du gör skillnad genom att vara dig själv. För att du är ljuset i någons tillvaro. Sträck på ryggen. Lyssna inåt. Välj saker du blir glad av. Lita på din egen förmåga. För att att du kan, vågar och är kapabel. ❤

vacker

One thought on “Till dig

  1. Hej Cilla, mitt namn är Jenny Thorell och jag frilansar för tidningen Shape Up. Jag håller just nu på med en artikel om PCOS, och skulle vilja intervjua någon som har syndromet. Har läst din blogg och undrar om du skulle vilja vara med i reportaget. Hittade ingen mail till dig så skriver här, om du är intresserad så kan du väl maila mig så berättar jag mer! Vore superkul om du hade möjlighet att ställa upp!

    Bästa hälsningar
    Jenny

Kommentera

