En av Vimmerby Tidnings bloggprofiler

Hörrni Vimmerby. Vad rackarns roligt att jag ska blogga tillsammans med ett gäng andra sköna människor för Vimmerby Tidning. Precis som gällande den här bloggen kommer inläggen att komma något sporadiskt till en början, men förhoppningen är fler inlägg längre fram. Siribarnet är ju inget sovbarn och just nu vill hon inte ha tråkigt i en minut på egen hand utan att det låter wä wä wä. Min profilering är att skriva om hälsa – vilket egentligen blir precis samma sak som jag gör här. Min tanke är att få till inlägg om hälsa i det breda perspektivet och det är ju alldeles jätteroligt om ni kikar in via Vimmerby Tidning också i fortsättningen.

Exakt när vi drar igång och exakt hur det kommer att bli vet jag inte än. Det är färskt. Jag tycker att det är roligt att tidningen satsar på webben, och som inbiten bloggfantast tycker jag givetvis att det är fint att bli tillfrågad. Den som vill önska innehåll får gärna göra det. Jag lovar ingenting mer än att jag ska göra mitt bästa. Här kan ni läsa om satsningen och vilka andra bloggar som kan passa er att följa. Själv tycker jag att det ska bli extraroligt att läsa om trädgård och mat och vin.

Kommentera

