Vi ses väl på lördag?

Hej sötnosar.

Ny färsk vecka och nya schyssta möjligheter. Rackarns vad jag är laddad för den här veckan. För min del kommer det att bli minutiös planering för att få veckan att gå ihop. På lördag smäller det för evenemanget Hälsa för alla och mitt uppdrag är ju bland annat att föreläsa. Utöver det ska jag bjuda på gottigheter på torget vilket innebär att det ska bakas och fixas och paketeras. Jag känner mig lite pirrig och nervös – fast på ett bra sätt. Det är mycket som ska klaffa för att lördagen ska bli så bra som möjligt och det är sannerligen inte lika enkelt att rodda en intensiv vecka när en har barn. Men, det kommer att bli en bra vecka och när lördagen väl är här är jag (förhoppningsvis) förberedd och redo.

IMG_1538

Jag tänkte att jag under veckan ska presentera den tävling som jag kommer att erbjuda er under lördagen. Så håll utkik! På fredag kommer jag och urgulliga Sara som jobbar på Lifebutiken och hennes kollega att ställa i ordning lokalen där min föreläsning ska hållas (det blir också en yogaklass och en föreläsning om mindfulness). Om du har tänkt att kika in på föreläsningen får du gärna hojta till. Det blir lättare för oss att ordna lokalen på bra sätt om vi vet på ett ungefär hur många som kommer. Lämna en kommentar, skriv en rad på Facebook eller skicka ett mail. Känner du att du vill vara lite mer anonym och slinka in är det givetvis helt okej. En får göra precis som en vill. Föreläsningen är givetvis gratis och varar i cirka 45-60 minuter.

Nu ser vi till att skaffa oss en riktigt bra måndag och hoppas att vi ses på lördag!

Kommentera

