Kom med och tävla!

På lördag kommer du som hälsar på mig på torget att kunna delta i en riktigt grym tävling om PT-timmar och kostrådgivning. Tanken är att jag under början av 2016 ska komma igång med min egen verksamhet. Jag var tokladdad efter utbildningen förra sommaren och det riktigt bubblade i mig av alla idéer. Jag hade en plan och jag satte igång. Sedan blev jag gravid med Siribarnet och jag insåg snabbt att jag behövde fokusera på att vara gravid – jag hade helt enkelt för många bollar i luften. Jag bestämde mig för att trycka på pausknappen och ta upp mina idéer när tiden kändes mogen. Under hösten är mitt fokus att arbeta med att bygga upp min egen kropp efter graviditeten, och därefter längtar jag efter att få vägleda, peppa och coacha andra som behöver bygga en stark och välmående kropp. Därför kommer jag att tävla ut personlig träning och kostrådgivning på lördag som kan utnyttjas under januari och februari 2016.

bild2

 

Hur kan du tävla?

Tävlingen gäller enbart på lördag. Det innebär att du kommer och träffar mig på torget. För att delta i tävlingen ska du motivera varför just du ska vinna. Tävlingsformulär kommer att finnas på plats. Första priset är två PT-timmar och kostrådgivning. Andra och tredje priset är en timmes kostrådgivning och enkel uppföljning. Det vill du inte missa, eller hur?

Kommentera

