Veckans inspirationskälla – åter tillbaka i höst

I tre omgångar har jag presenterat inspirerande människor i motivationsserien Människor som inspirerar. Det har varit kanonroligt att arbeta med och inslaget har fått fin respons från er läsare. Under hösten hade jag inte energi att rodda med inslaget och det fick ta paus. Nu behöver ni inte vänta längre för i höst kommer inslaget åter tillbaka. 

Ni kommer att få träffa människor som går sin egen väg. Människor som hittar styrka i det som är svårt och som arbetar mot sina mål i livet. Människor som har gjort resor på in- och utsidan. Människor som kan inspirera oss till träning, till att tycka bättre om oss själva och till att leva ett mer hälsosamt liv.

Några inspirationskällor är klara, men jag är på jakt efter fler. Är du den jag söker? Eller känner du någon som du tror passar? Hör av dig till mig! Tanken är att serien ska publiceras både i den här bloggen och på bloggen som jag kommer att ha via Vimmerby Tidning. Släng iväg en kommentar här på bloggen eller ett mail till: cecilia@levalange.com

Vill du läsa om tidigare inslag i serien hittar du dem här.

IMG_0759

Min min vän och inspirationskälla Ingela som var med i andra omgången.

Kommentera

